Рішення F5 посилили працю критичних сервісів Райффайзен Банку Аваль

ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" з жовтня 2005 року став частиною банківської холдингової групи Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ, Австрія. Широкий перелік стандартних та новітніх банківських послуг надаються більш ніж 2,6 млн. Клієнтів Райффайзен Банку Аваль через загальнонаціональну мережу, до якої станом на кінець березня 2016 року входили 577 відділень по всій Україні.

Передумови проекту

Райффайзен Банк Аваль неодноразово заявляв про свої лідерські позиції за якістю обслуговування в українському банківському секторі, що також підтверджується оцінкою безлічі рейтингових і аналітичних агентств. Досягненню такого високого рівня репутації і довіри клієнтів фінансова установа зобов'язана, в першу чергу, правильно обраній стратегії і грамотному підходу до підтримки і вдосконалення своїх технічних потужностей.

У ЩОДЕННІЙ РОБОТІ БАНКУ КРИТИЧНО ВАЖЛИВО ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗПЕРЕРВНУ І НАДІЙНИЙ РОБОТУ ДОДАТКІВ, МІНІМІЗУЮЧИ ПРОСТОЇ ОБЛАДНАННЯ, ЯКІ МОЖУТЬ ПОТЕНЦІЙНО ОБМЕЖУВАТИ ПОТРЕБИ КЛІЄНТІВ.

Рішення щодо розподілу навантаження на сервери додатків - Cisco ACE - довгий час використовувалося банком, але з ініціативи вендора було знято з виробництва без подальшої альтернативи, тому перед організацією стало питання його повноцінної заміни.

Рішення і результати

В ході чергового етапу модернізації інфраструктури фахівцями банку спільно з інженерами компанії "ІТ-Інтегратор" був проведений аналіз з подальшим пілотним тестуванням наявних на ринку рішень, з метою виявлення продукту, який би найбільш повно задовольняв потреби банку.

Рішення F5 BIG-IP Local Traffic Manager (LTM), яке вибрав банк, розподіляє призначені для користувача запити між серверами, оперуючи продуктивністю і доступністю додатків на основі багатьох параметрів. Таким чином, час відгуку в ході роботи додатків значно скорочується, підвищуючи зручність їх використання.

Діючи за принципом підключення до найбільш продуктивним серверів, BIG-IP LTM гарантує високу надійність роботи онлайн-сервісів і, як результат, користувачі залишаються в повній мірі задоволені.

 

 

Вадим Запарований, провідний керівник проектів з мережевого напрямку, "ІТ-Інтегратор":

"Пропонуючи замовникові до тестування рішення F5 BIG-IP LTM, ми керувалися, в першу чергу, його зрілістю. Об'єднуючи різні методи перевірки додатків, це обладнання забезпечує найвищий рівень доступності, не нехтуючи надійністю. Крім того, вибір банком рішення дозволяє і надалі розширювати можливості інформаційних сервісів за рахунок впровадження інших модулів ".

З огляду на те, що архітектура і інтерфейс раніше використовуваного і нового обладнання схожі між собою, для технічних фахівців банку не виникло питань з міграцією, яку вони провели власними силами.

Сергій Грищук, начальник департаменту телекомунікацій, Райффайзен Банк Аваль:

"Райффайзен Банк Аваль виділяє значні ресурси для того, щоб мінімізувати коефіцієнт простою обладнання. Ще одним моментом банк виділяє відсутність будь-яких обмежень для клієнтів, пов'язаних з можливими збоями в роботі систем. Перехід на рішення F5 BIG-IP i2600 тримає руку на пульсі працездатності всієї інфраструктури банку, вчасно усуваючи похибки і перенаправляючи трафік до менш навантаженим серверів. Ми можемо покластися на якість пристроїв, які дозволяють оптимізувати роботу банку шляхом оперативного розгортання додатків і раціонального використання ресурсів ".