В рамках довгострокового співробітництва "ІТ-Інтегратор" надає компанії "Будмакс" послуги в сфері інформатизації, виступаючи надійним партнером для бізнесу замовника. Комплекс завдань, які покриває системний інтегратор, включає технічне обслуговування програмного забезпечення, а також комп'ютерного та офісного обладнання, разнесенного по філіях компанії. Крім того, інтегратор надає сервісні послуги з супроводу інфраструктури клієнта, забезпечуючи безвідмовну працездатність техніки.
Як відомо, ключовою передумовою передачі ІТ-задач на аутсорсинг є оптимізація роботи ІТ-служби, спрямована на підвищення якості внутрішніх сервісів і зниження витрат на утримання власного штату ІТ-фахівців.
Сервісна підтримка філіальної мережі в рамках даного проекту спрямована також на зниження ймовірності збоїв і зупинки роботи систем і устаткування до мінімуму. При цьому, з огляду на планомірний розвиток масштабів інфраструктури, аутсорсинг дозволяє компанії не витрачати додаткові ресурси в разі необхідності розширення числа персоналу.
Сервісний центр компанії "ІТ-Інтегратор" здійснює всі роботи по вхідних запитах замовника відповідно до встановлених параметрів SLA.
Фахівці інтегратора згідно з контрактом виконують роботи в складі: установки, підключення і підтримки працездатності комп'ютерного (робочі станції, ноутбуки), офісного (принтери, МФУ, копіри, сканери), серверного та активного мережевого (ІБП, міні-АТС) обладнання.
Крім того, фахівці "ІТ-Інтегратор" здатні вирішити сервісний випадок будь-якої складності, що стосується копіювальної і друкарської техніки, наприклад, заправка та відновлення картриджів. Не менш відповідальні завдання пов'язані з установкою, налаштуванням і оновленнями серверного програмного забезпечення, мережевих служб і ресурсів, які забезпечують безперебійну роботу компанії, а резервне копіювання і відновлення дозволяють гарантувати збереження корпоративних даних.
З точки зору бізнес-переваг даний проект спрямований на підтримку і розвиток високої продуктивності роботи "Будмакс" і можливостей для концентрації уваги на основних видах діяльності компанії.
"Співпрацюючи з компанією "ІТ-Інтегратор" не перший рік, ми покладаємося на професіоналізм, експертизу та досвід спільно вирішених питань. Завдяки чітко описаним критеріям SLA, ми знаємо, чого нам очікувати в разі форс-мажору будь-якого ступеня складності, пов'язаного з технічним станом обладнання компанії. Аналізуючи роки нашої роботи, ми чітко розуміємо вигоду і доцільність передачі певного ІТ-функціоналу на аутсорсинг надійному партнеру, яким для нас виступає інтегратор", - Сімохін Олександр, керівник департаменту інформаційних технологій, Національна мережа складів-магазинів" БудМакс ".