Контакт-центри
Тренд мультиканального поширення технологій, які направленні на створення якісно нового рівня обслуговування клієнтів, рухають розвитком контактних центрів. В сьогоднішніх реаліях при створенні або модернізації контакт-центрів компаніям, в першу чергу, важливо грамотно підходити до рішення, виходячи із його функціоналу, надійності та, що досить важливо, інноваційності. Крім того, безумовною запорукою успішного впровадження контактного центру і його інтеграції з ключовими каналами комунікації з внутрішнім світом є досвід інтегратора.
Компанія "ІТ-Інтегратор" має великий досвід співпраці з різними вендорами, побудувавши велику кількість контакт-центрів різних масштабів і складності для компаній найрізноманітніших галузей.
Разом з тим, компанія має унікальні компетенції по інтеграції call-центрів з безліччю автоматизованих систем, які щодня використовуються компаніями для забезпечення якісного взаємозв’язку як всередині, так і для зовнішньої взаємодії з клієнтами.
Продукти та рішення
- Побудова/модернізація контакт-центрів
- Інтеграція call-центрів з різними системами (CRM та ін.)
- Корпоративні системи запису розмов
- IVR та його інтеграція з інформаційними системами
- Системи розпізнавання мови
- Системи лояльності
- Голосова аналітика
- WFM рішення