"ІТ-Інтегратор" відповідає преміальному рівню підтримки Cisco

13
сентября
2023

Компанія "ІТ-Інтегратор" вкотре підтвердила свої найвищі компетенції та отримала статус партнера Cisco, що відповідає вимогам Cisco Partner Lifecycle Services – Support (PLS). За програмою PLS інтегратор має право надавати своїм замовникам технічну підтримку рішень Cisco державною мовою та з найвищим рівнем реакції й мінімальним часом на розв’язання проблем. Такий статус в Україні є ексклюзивним серед системних інтеграторів, що ще раз доводить лідерську позицію "ІТ-Інтегратор" на ринку.

Клієнти "ІТ-Інтегратор" вже зараз можуть відчути на собі всі переваги приєднання до PLS. Специфіка супроводу PLS для замовників полягає в тому, що перша та друга лінії технічної підтримки "ІТ-Інтегратор" розповсюджуються, як на обладнання Cisco, так і продукти інших виробників, які взаємодіють з рішеннями Cisco. Ще одним беззаперечним плюсом для замовників є кращий SLA – відповідь на відкритий кейс клієнта надається протягом 30 хвилин виділеним інженером, а не оператором загальної технічної підтримки. Виділений технічний фахівець, в свою чергу, супроводжує замовника до  повного вирішення сервісного звернення. 

Розширена підтримка PLS також доступна для замовників в рамках Cisco Enterprise Agreement.

Серед іншого, перед інтегратором відкривається можливість взаємодії з замовниками на хмарному порталі Cisco, тим самим, надаючи експертне розв’язання проблем та здійснюючи консультації безпосередньо в екосистемі своїх клієнтів. 

Дмитро Жуковський, директор департаменту інформаційних технологій, "ІТ-Інтегратор": "Варто зазначити, що компанія Cisco висуває дуже серйозні вимоги до своїх партнерів для приєднання до Cisco Partner Lifecycle Services – Support. Зокрема, до програми можуть долучитися лише інтегратори з Gold статусом партнерства. Ретельну перевірку проходить технологічна експертиза компанії та система управління сервісними зверненнями. Вимогою вендора та програми Cisco PLS є забезпечення синхронного відкриття сервісних звернень, як в CISCO TAC, так і в  системі управління сервісними зверненнями інтегратора для забезпечення виробником контролю партнера по відповідності рівня SLA та якості наданих послуг замовникам. Технічні фахівці мають бути виключно з практичним досвідом роботи за різними напрямками та виробниками. Наша команда дуже старанно попрацювала, аби гідно відповісти на всі критерії та виклики, які визначив перед нами партнер. І нам це вдалося! Тож, запрошуємо вперше в Україні скористатися преміальним рівнем підтримки Cisco. Працюємо на Перемогу!".