Відмова від традиційних офісів та емоційна складова в робочому процесі - ефір на МІМ-TV

05
листопада
2021

Гібридний – домашньо-офісний формат роботи шириться офісами вітчизняних компаній. Але далеко не всі виявляються готовими до нього.

Нинішнє посилення карантину вже позбавлене тих викликів, з якими роботодавці зіткнулися навесні 2020 року. Саме той період активно стимулював процеси цифрових перетворень та розвитку гнучкості у форматі робити наших компаній.

Але сьогодні у роботодавців з'явилися інші виклики, повязані з вигоранням песоналу. На необхідності емоційної залученості у робочий процес співробітників наголошує Надія Омельченко віцепрезидентка ІТ-Інтегратор. Це важливий фактор, здатний в сьогоднішніх умовах утримати, або навпаки, відштовхнути співробітника.

"За нестачі живого спілкування співробітники можуть переживати почуття покинутості. Тому задача менеджера – комунікувати, бути достатньо емпатійним. Сьогодні в багатьох організаціях багато співробітників відчувають емоційне виснаження  – коли емоцій недостатньо або вони тривожного характеру. І якщо ми з цим не працюємо, починається відтік персоналу", – коментує Надія.

Про здобутки й виклики віддаленої роботи говорили гості чергового ефіру на МІМ-TV – каналі Бізнес-школа МІМ. Своїм досвідом крім нас в ефірі ділились представники Vodafone Ukraine, SQM EXPERTS, Happy Monday. 

Основні тези читайте за посиланням

А сам ефір можете подивитися тут