Розширюємо компетенції компанії у напрямку клієнтського досвіду

09
лютого
2021

Про Customer Experience говорять багато, але одна справа – дискутувати, зовсім інша – реалізовувати на практиці.

Компанія "ІТ-Інтегратор" завдяки зусиллям фахівців Департаменту інформаційних технологій та прагненню постійного вдосконалення отримала нову спеціалізацію - CISCO Customer Experience

Цифрова ера вимагає відповідального ставлення та поглибленої клієнтоорієнтованості на всіх етапах комунікацій з клієнтами. Наявність цієї компетенції у портфелі інтегратора свідчить про всебічну підтримку замовників протягом усього ланцюжка взаємодії, від першого "холодного" дзвінка та знайомства з компанією до поставки обладнання та сервісної підтримки. Саме завдяки роботі з клієнтським сервісом та досвідом формується загальне враження про постачальника та приймаються рішення про здійснення покупки чи отримання послуги.

Вимоги для отримання спеціалізації CISCO Customer Experience передбачали ряд трансформаційних процесів всередині компанії, серед іншого співробітники "ІТ-Інтегратор" проходили навчання, була актуалізована методика процесу продажів до сучасних потреб ринку та клієнтського досвіду.