ІТ-аутсорсинг

ІТ-аутсорсинг

Ключові причини переходу на ІТ-аутсорсинг:

  • Зниження витрат на утримання і обслуговування ІТ
  • Оптимізація витрат при динамічній зміні ІТ
  • Переключення уваги керівництва від питань ІТ до профільних питань бізнесу
  • Вивільнення внутрішніх ресурсів за рахунок передачі непрофільних процесів на аутсорсинг
  • Рішення задач підбору, мотивації та навчання власного ІТ-персоналу
  • Рішення проблем обслуговування ІТ при відсутності ІТ-персоналу під час відпусток, лікарняних, навчання
  • Здійснення підтримки ІТ-інфраструктури в неробочий час
  • Покриття ризиків - застосування штрафних санкцій в разі невиконання SLA
  • Управління лояльними підрядниками

 

Послуги:

  • Управління мережевою інфраструктурою та системами уніфікованих комунікацій
  • Управління серверною інфраструктурою
  • Управління інфраструктурою Microsoft
  • Технічна підтримка філій
  • Управління інфраструктурою друковано-копіювальної техніки
  • Контакт-центр і Service Desk як сервіс
  • Аутстаффінг персоналу